torsdag 2 december 2010

Update 9.3 (Idétorka på titel?)

Jobb jobbeli jobb jobb. Tur jag älskar mitt jobb. Och arbetskamraterna. Dom är grymma. Nu lät jag väldans cool. "Grymma", But that´s true! Vi har riktigt kul ihop, hoppas det får fortsätta så!
Däremot saknar jag en MQ-are; Emma. Ska se till att min dröm blir en sanndröm inom en snar framtid:)

Trött är jag. Tydligen.
Jag och Wille drog på pysselkväll hos Anna direkt efter jag slutat, tyvärr blev det sent så hoppas ändå att han vaknar på rätt sida imorn då det är dagis.

Igår morse då vi kom till dagis, (och Wille hade inte haft så bra start på morgonen, han sa bl.a. att "dagis suger"(!?) Vars får dom allt ifrån?)
Men iaf. så var det så kul och se då en av pojkarna sken upp som en sol då han fick se Wille. Han sprang mot W med öppna armar och ropa Wille, tänk er en kärleksfilm där personerna springer i slow-motion mot varann, men tvärstanna just framför honom, det blev nog pinsamt. Sen börja dom busa.
Förstår inte varför det ska vara så jobbigt ibland och fara på dagis, för han har ju alltid kul när han väl är där. Fast det är klart, då Tomas jobbar skift så blir det längre uppehåll ibland.

Dagens kommentar av Wille: "Pappa borde skaffa glasögon, för han ser aldrig stoppskyltarna."
Haha, klockrent! Trots att han nu har glasögon så kanske han borde kolla synen igen?

Har ju hittat ett hus jag blev grymt sugen på! I Hortlax. Potentialen är STOR. Men orken att börja om på ett nytt hus? Finns tyvärr inte där riktigt. Damn! Måste nog ändå ta en funderar på det...

Jag & Linneá var ju på Mia Törnbloms föreläsning. Sicken kvinna va! Ni som har möjlighet, gå på nån av hennes föreläsningar, hon är en sådan man skulle kunna sitta flera timmar och lyssna, skratta, fundera åt.

Oj, önskelista skulle ju dyka upp. Men vet ni? Det får bli mun-till-mun metoden istället. Säger så nu, så blir ni glatt överraskade om det dyker upp nån istället.

I förrgår fick jag äntligen träffa Johanna & Fredriks nytillskott Alma! Underbara, lilla flicka! Det började minsann rycka i äggstockarna då jag såg mms-et från BB.
Johanna, du kommer bli en supermorsa!
Stort Grattis fina familjen!

Natti!

4 kommentarer:

  1. Ja, han har otroligt klockrena kommentarer! =)

    Nu får du sätta upp önskelistan till grabsen!! =)

    Kraaaam!

    SvaraRadera
  2. Tuuuuusen tack!! =)

    TREVLIG HELG!! =)

    kRAAAAAM!

    SvaraRadera
  3. Fina Carola - miss you too! Nu är det upp till dig och Carina att drömmen blir sann=)och mig såklart...=) Ni är välkomna - alltid! Stor kramen

    SvaraRadera
  4. okej.....

    1. JAAAA! Heja Hortlax! Jag tyckte det var en bra idé :P
    2. Borde ni inte göra något åt livmoder-suget???! :)
    3. Tomme behöver nog nya glasögon efter vad vi såg han göra i skellefte..... :P

    SvaraRadera