tisdag 7 december 2010

Äsch!

Crap! crap, crap! Inte får man halka in på ett bananskal inte. Äsch. Med tanke på att jag snubblat på mållinjen tidigare känns det tungt. Men efter lite påskrivna papper idag känns det lite bättre. Kvällens "arbete" är utförd, nu är det bara vänta och se. Denna väntan, väntan är bland det värsta jag vet. Men det känns bättre efter inskicket. Skönt. Det kommer gå finnemangen! Ut med det onda in med det goda, visst var det så?

Att tala i gåtor är kvinnligt har jag läst. I´m a woman!

Har försökt få till det här med en underblogg. Finns inte på blogspot som jag förstått? Har därför gjort en extra som jag försöker importera inläggen till denna, men det verkar inte funka. Äsch.

Tur det är desperata hemmafruar ikväll!

Kramen!

3 kommentarer:

  1. Haha ja någorlunda i alla fall ;)
    Det är inte någon utmaning utan jag snodde den bara för att det verkade lite kul. Haka gärna på! :)
    Kraaam

    SvaraRadera
  2. Ja, jag var helt slut efter en kvälls bakande men nu är det gjort :)

    SvaraRadera
  3. du kan ju alltid titta förbi ikväll efter jobbet om du vill, eller så ringa såklart :) Jag har gjort utmaningen nu! :)

    SvaraRadera