fredag 10 december 2010

Idiot

Vet ni, jag blir inte lätt arg. Men ibland händer det. Orden som kom från min mun idag när jag kom till jobb-parkeringen var inte "underbar" eller "blommor" iaf.
Då nån j***l inte kan låta bli andras saker. Min motorvärmarkabel var väck! Borta! Idiot!

Bilen var fortfarande lite varm, så det måste ha varit ganska nyligt innan jag kom. Och dom är f*n inte billiga heller dessa gröna kablar, och denna var extra lång dessutom. Säkert därför just min var extra fin enligt nån.

Sååjaa, nu har jag fått skriva av mig lite också. Men nog lär jag muttra ett tag framöver varje gång jag kommer till brottsplatsen...Idiot.

Nu blir det fredagsmys med karln!

4 kommentarer:

  1. Fa, kan man inte göra nå CSI? Dom borde ju ha nå kameraövervakning om det är jobbparkeringen? Go for it! Sätt dit jäkeln! :)

    SvaraRadera
  2. HEhe, jo, det skulle vara kul dessutom! "CSI Pite" skulle väl vara nåt?

    SvaraRadera
  3. Määh, vilka puckon...kanske man måste börja låsa igen locket nu!

    SvaraRadera
  4. Att folk inte verka veta vad som är "mitt och ditt", jävla idioter!

    SvaraRadera