söndag 5 december 2010

Utmanad

Jepp. Har blivit utmanad av Mona med nån 4-antal grej. Tyckte det verkade lätt. Så jag antar den utmaningen får jag se vad jag tycker när jag är färdig:)

4 TV program jag kollar på för det mesta
Desperate Housewifes
Pensionärsjävlar
Philofix (Pysselprogram med Wille)
? (Har faktiskt inte så många program jag ser, tyvärr och konstigt nog eftersom jag förr följde nästan allt. Tips mottages gärna!

4 saker jag har gjort idag
Hämtat julgranen och klätt den
Bakat (Snickers)
Gjort pepparkakshuset
Städat

4 saker jag längtar efter
Julen och allt omkring
Skatteåterbäringen (Vi har jordbruksfastighet, så vi får det lagom till juletid)
Beslut för framtiden
Utlandsresa med familjen

4 saker på önskelistan
Ja, alltså, det är bara välja och vraka från förra inlägget men pengar löser faktiskt en hel del på den biten;)

4 saker jag hatar
Orättvisor & våld
Negativa jävlar
Se nära och kära lida
För få timmar på dygnet

4 personer jag utmanar
Kicki (Of course, eftersom du just tagit upp bloggandet igen;)
Cicci
Cissi
Vettan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar