lördag 4 december 2010

Önskelistor

Ok, I give up! Här kommer önskelistorna många vill ha.
Jag tycker det är jättesvårt, för egentligen har dom så otroligt mkt. (Läs: Dom är bortskämda) så dom behöver inte nå mer grejs till sina rum. Men självklart blir dom glada för än mer leksaker.

Kevin
Han har ju eg. inget speciellt som han önskat sig, men tycker mycket om Musse Klubbhus. Har såklart inte skrivit upp det vi redan köpt...

  • Kläder (Mer mammas önskemål? Strl. 98)
  • Musse Klubbhus figurer (Han får själva klubbhuset av oss)
  • Musse Klubbhus filmer om det finns?
  • En crossare (en leksakscrossare går bra, det har han faktiskt önskat sig;)
  • Mera deg
  • Egen gitarr (Barnens Hus)
  • Pyssel
  • Bollar
  • Robot
  • Lego
  • Sällskapsspel (Musse Klubbhus spel?)
  • Virkad elefant;)
  • Runt pussel (Finns på Barnens Hus)
  • Sängkläder (Junior storlek, tror jag?)

William
Wille önskar sig lite mer specifika grejer. Har såklart inte skrivit upp det vi köpt. Blir så lätt dubbletter då;)

  • Radiostyrd bil
  • Kläder (Mamma igen.... strl. 128)
  • Stämpeldyna= själva bläcket. Själva stämplarna har han massa av. (Cissi har kanske paxat detta?;)
  • Runt Pussel (Barnens Hus)
  • Lego
  • Virkad Elefant;)
  • Robot
  • Sällskapsspel
  • Affischer
  • TV-spel
  • Säkert en hel, ny egen gitarr om lillebror får en ny hel...
  • Dinosaurie-grejer.
  • Sängkläder (Vanlig storlek)

Det var lite förslag. Men Musse Klubbhus till Kevin och dinosaurier eller Ben10 åt Wille, så blir dom nog nöjda. Annars får dom lov och bli det iaf.!
Vi har köpt lite sportartiklar. T.ex. nya stavar åt Wille & skridskor åt Kevin + lite leksaker.

Sådär ja. NU kommer den viktiga listan, min! Mohahahahaa

Carola (fyller år den 20 Dec. för er som missat det... ;)

  • Presentkort (MQ-finns en drös med kläder jag behöver där... Keramix, Maggans Djungelkiosk)
  • Schampo & Balsam - TIGI, Bed Head, Superstar. Stora, rosa förpackningar. 449:- för båda.
  • Nå varma sockar eller tofflor som jag kan ta på mig en frusen morron.
  • En pyjamas
  • Gele-naglar. (Dock tror jag inte att det är så bra att stänga inne min tumnagel som jag nog lär tappa...)
  • MakeUp Store Foundation (Milk. Och det är bråttom!!)
  • Scala Bio Fir, Anti-cellulite Shapewear, hög midja. (Det man inte prövat vet man inte? Eller är det bara en stark önskan att det ska finnas nåt sånt mirakel?)
  • Varma vinterskor som inte är allt för klumpiga.
  • Röda blockljus. Måste byta ut dom gröna under julen...
  • Sängkläder
  • Tatuering av pappa;)
  • SPA (Oh la la för massage, ansiktsbehandlingar av alla de slag!)
  • Peakjacka eller annan varm jacka (Ok. Sponsring till en iaf.)
  • Isa tavlor! & Isa familjekalender Finns så många jag vill ha, så presentkort där funkar bra.
  • Oh, kom just på, skridskor! Eller har jag några redan?
  • En mysig, passande filt till soffan.
  • Choklad!
  • Doftljus
  • Fika av er som kommer först, så jag har nåt att bjuda de andra gästerna på.
  • Smycken såsom örhängen/halsband. Och Guld kommer ju före silver, så Guld till mig.

Konstigt, finns säkert en drös massa annat. Det vet jag. Men jag blir glad för allt ( =En vanlig lögn. Finns ingen som blir glad för allt. Med varning för att komma in på bajs & kiss nivå, men vem vill ha nåt sånt i present?) Men är det en fin tanke bakom så blir jag glad:)

Sen finns det ju så mycket mer jag gärna vill ha såsom resor, personlig tränare med nån slags extra fantasi-tid som inte finns, en ny fräsch bil och skoter, bukplastik, och när vi ändå håller på; lår & arsel-plastik, ska jag dö, ska jag dö snygg!, en häst med ett nytt stall m.m. Men det kommer i önskelistan när jag fyller 30...Bäst ni börjar spara.

Och för att vara lite oego och extra fin så önskar jag såklart fred på jorden! Love, Peace and Understanding!

For your information ladies. Så är det dags för det årliga födelsedagskalaset också. I år är det tänkt Lördag den 18 Dec. Boka det. Jag hoppas jag kan. Måste fixa barnvakt då Tomas jobbar natt. Kanske vi kan boka in nå SPA eller vad ni då vill bjuda mig på. Tack va ni är gulliga!!;)

Hoppas ni hängt med på ironi delarna. Brukar finnas folk som inte gör det... Höhö

UPDATE: Detta önskar jag mig mest: PT Online
Hon verkar grym!

3 kommentarer:

  1. Haha :)

    Tack för alla förslagen! =)

    Jag har paxat det du rekommenderade till mig! =)

    Kraaaaaam! =)

    SvaraRadera
  2. Vad härligt att det är fler än jag som har önskningar =)

    Du är utmanad av mig...

    SvaraRadera
  3. jag kommer oxå fira min födelsedagsfest den 18:e.. kommer ha tjejkväll hos Fia med mat och dryck och lekar, sedan eventuellt utgång.. :) lite svårt att vaa hemma hos oss då vi har svårt att få barnvakt och jonas ska ju inte behöva fara bort med båda barnen bara för att jag ska ha fest hemma.. så därför blir vi hos Fia som bor i stan, då är det ju gångavstånd om man ska ut någgerst... :)

    SvaraRadera