söndag 27 juni 2010

Semestern forts.

Inte många timmar vid dator= inte många inlägg eller bloggläsning. Vilket känns helt OK.

Midsommarn firades i Hortlax med god mat, kubb, midsommarstång och krans tillverkning, boule, buzz för både stora och små. Jättehärligt helt enkelt!

Imorn drar vi till Lycksele med familjen Lindberg/Öhlund & familjen Eriksson. Kommer vara fler Pitebor där också, så det blir riktigt härligt.

Bröllopsplanerna fortsätter. Allt pyssel vi betällt från olika ställen har kommit. Så på fredag är det dags för lite bröllopspyssel. Mindre än 2 veckor kvar.

  • Bord & stolar letar vi fortfarande, men är på gång.
  • Skor åt pojkarna och Tomas ska köpas.
  • Festprogrammet ska göras klart. Inkl. bordsplacering.
  • Mer alkohol ska köpas + alkoholfritt.
  • Lax åt Ida ska köpas.
  • Häst & Vagn har vi inte fått svar om ännu.
  • Ringa Emma om naglarna, så vänta dig ett samtal snart Emma :)
  • Sen vart vi ska sova på bröllopsnatten har vi inte bestämt. Kanske blir det så att vi soverhemma också tar vi in på hotell dagen efter och unnar oss massage m.m. istället eftersom det säkert blir en sen natt.

Så endel kvar. Men ändå saker som kan fixas snabbt, tror jag. Har lämnat in bröllopsklänningen hos Mia Skräddare för att sy upp den lite framtill då jag trampar på den annars. Och även sätta dit en "ögla" så jag kan hålla upp släpet.

Skulle ju skriva ett kort inlägg, så nu ger jag mig.

Kram/C

3 kommentarer:

  1. Skönt med semester och kul att man tar vara på den precis som man ska göra :-) Datorn finns ju kvar sen.

    Ska bli så jäkla skönt när bröllopet är över, slippa tänka på de mera hahahaha. Jag har oxå massor att göra. Ska in med klänningen i morgon och få den insydd, de får jag inte glömma bort :-)

    SvaraRadera
  2. Väntar varje dag=) kraaam

    SvaraRadera
  3. Skönt me semester! Det är inte länge kvar nu tills ert bröllop!! Jag längtar :) Våran planering har stått still nu ett bra tag. Måste börja ta tag i det för tiden går ju så jäkla fort! Ha det bra! Vi ses väl på lördag? :) Kramar

    SvaraRadera