onsdag 7 juli 2010

Blivande fru Karlsson

Vi lever. Snart är det dags. 4 dagar kvar. Stressiga dagar har vi haft. Alltid nåt. I lördags firade vi bror min som fyllt 30, jätteroligt var det. Söndagen kände jag inte för nån fest på länge. Men på lördag smäller det som sagt, ordentligt.

Det mesta är klart. Men fortfarande lite småfix kvar.
Jag har lämnat er bloggare tillfälligt, kommer tillbaka när jag har mer tid. Har inte lämnat er för gott:) Men varenda jäkla dag har det varit nåt. Mina 3 första semester-veckor har inte bara varit semester. Jo, Lycksele var verkligen semester. Underbart! Men annars kan man nog säga att min semeser börjar på måndag. Då har vi en klubben-stuga min sista semestervecka. Lovely! Men har fått ångest att börja jobba igen. Jag gillar det här med ledighet med familjen ju.

Jaja, nu ska jag drömma mig vidare i sista boken i Twilight-serien.

Puss!! /Blivande fru Karlsson

7 kommentarer:

  1. Som sagt, hade jag varit rik hade jag nog anlitat en bröllops fixare. Detta är verkligen stressigt, tar på krafterna och man har svårt att slappna av, haha.

    Hoppas ni får det super bra! :-)

    SvaraRadera
  2. Shit vad jag längtar!!! =)

    SvaraRadera
  3. Ska bli riktigt kul på lördag men det är ju alltid liiiite stressigt just innan ;)

    SvaraRadera
  4. så spännande :D hoppas ni får en helt underbar dag/kväll/natt och jag vill gärna se bilder sen!
    Kram :)

    SvaraRadera
  5. Ha en helt underbar dag idag, snart fru Karlsson! =)

    SvaraRadera
  6. GRATTTIIIIIS CAROLA! Och Thomas! Wiiihoooo! Jag ser fram emot bilder sen! KRAMAR! :D Och kääärlek! Wiho jag blir så glad!

    SvaraRadera
  7. Va fasiken Carola - tycker det är dags för en uppdatering nu! :P

    SvaraRadera