torsdag 3 juni 2010

Mors Dag

I söndags var det ju mors dag.
Detta fick jag av mina barn:




Wille valde blomman och ritade en monstertruck med texten "Till Världens bästa mamma".
Jag smälter av sånt, om än jag vet att det säkert är pappa Tomas som tipsat honom att han ska skriva det så smälter jag:) Om dom kunde förstå hur otroligt mycket jag älskar dom!

Sen hoppas jag att min mamma förstår hur mycket jag älskar henne också! Ställer alltid upp vad det än gäller. Tusen Tack mamma för allt!

Lovely!

2 kommentarer:

  1. Vill bara snabbt säga att när du lämnat en kommentar och länkar med din blogg så kommer man fel..Bara så du vet =)

    Ja men snälla,hälsa på oss.Det hade varit jätteskoj!Och vi MÅSTE få hälsa på er.Däremot kommer jag förmodligen bli så sjukt avundsjuk på erat hus att jag inte vill åka hem =)

    Ängen som är bredvid våran är kommunens,men som vi har nyttjande rätt på.Så det blir bra med en fotbollsplan eller spela ett parti kubb på!Men Jonas (som hade huset innan oss) ska visst plöja och göra hö.Men plocka på,jag kan gärna följa med och plocka en bukett! =)

    Som sagt,vi är hemma mån-ons nästa vecka så har ni vägarna förbi hade det varit jättetrevligt med besök.Kram!

    SvaraRadera
  2. ÅÅhh..vad gulligt!!! =)

    SvaraRadera