måndag 14 juni 2010

Ringarna

På väg till Luleå för att hämta våra ringar:)
Ska förbi Lagerhaus och kolla efter en Rosa gästbok och kanske lite annat rosa som skulle passa.

Hårkonsultationen gick snabbt idag, det innebar eg. bara att prata igenom hur jag vill ha håret och sminkningen. Jag är gode säker på att allt kommer bli bra när Sanna ska göra det.

Denna bild visa jag henne på hur jag vill ha ungefär:



Blir nog vita pärlor i håret också.

Linnea och Davids bröllop var underbart på alla sätt! Vacker som få. Och idag är dom på väg till Bali. Oj så härligt:)
Nu har jag insett att det är vår tur nästa gång. Och i augusti är det dax för Maria och Björn. Lovely!

5 kommentarer:

  1. så snyggt, du kommer vara strålande vacker! :)

    SvaraRadera
  2. Oj så spännande med ringarna! :-) Vad hette karl/stället? Måste ringa och höra hur mycket han tar.

    Riktigt vacker frisyr och det blir nog jätte bra med vita pärlor i :-)

    SvaraRadera
  3. Har googlat lite och den smedjan var rekommenderad på en del forum. Måste ringa dit och höra. Det är ju inte nån direkt panik så de är helt ok om det är sommar stängt :-)

    Ni gjorde om era förlovningsringar + en ny vigselring med stenar i för det priset? Inte dåligt :-) Nöjda?

    SvaraRadera
  4. Åhh, blev dom bra ringarna? Är ni nöjda? :) Vi måste snart lämna in våra för gravering. När ska du på Ikea? Vi måste prats vid snart så att vi kan gå igenom lite saker :) Kramen

    SvaraRadera
  5. jodu, jag tror minsann att jag är med jobb :) kan kanske inte skriva så mkt ännu om det men jag ska iaf skriva pressmeddelanden för olika företag. Det blir lite frilansande - kul! :D har inte börjat än dock, eller borde väl göra det typ...nu. Lite svårt veta hur jag ska börja bara, men jag vill verkligen ha detta jobb så jag ska göra mitt bästa! :)

    Är allt bra med dig?

    SvaraRadera