söndag 6 juni 2010

Skittråkig

Är jag just nu med bloggen. Finns mycket jag skulle kunna göra idag på min lediga dag, men har ingen motivation. Kanske drar ut i skogen med barnen och Barbro för lite viltspår? Fast då är ju Kevin lite hängig. Hade 37,6 grader och väldigt snorig. Kanske inte riktigt feber, men ändå högre än vanligt. Vill hitta på nåt för barnen, men idag känner jag är en sån dag då jag inte kommer få nå nyttigt/kul gjort. Damn.

Har iofs. dammsugit, plockat undan lite, startat en tvätt, rensat ogräs i rabatten (tror iaf. att det var ogräs) Börjar känna stress igen inför bröllopet. Måste gå igenom allt som är kvar att göras. Men ids inte det nu. Undra vad det är som gör att man vissa dagar är jättemotiverad till allt och andra dagar inte alls?

Nu fick jag motivation till att träna med Wille och skriva. Bäst att sätta igång så det inte försvinner!

So Long!/C

3 kommentarer:

  1. Jag brukar nästan alltid få motivation till att städa när klockan är över 22 och man är påväg att gå och lägga sig. Skit jobbigt, haha :-)

    SvaraRadera
  2. Motivation motivation...konstig grej, gäller att köra på när den väl kommer! Går tyvärr inte att tvinga fram.
    Vi måste prata naglar någon dag, hur vi ska gå tillväga, om du har kollat in dekorationer, dag(finns kanske bara fredag, kommer ju på torsdag)etc. Kraam

    SvaraRadera
  3. man får vara tråkig då och då, det är jag ett par gånger i veckan, minst! :)

    SvaraRadera