söndag 3 juni 2012

Sweet och aj aj

Fredag blev det fiskepremiär i djuptjärn.
Älskar verkligen sånna kvällar vid en brasa och sjö. Karln är nöjd för att han får fiska, barnen är nöjd så länge godis finns kvar, fina vänner, fina firrar och fint väder. Men så fort solen åker ner så blir det kyligt.
Lite mer kläder och ett tält nästa gång, så kan vi bädda ner barna och oss själva.

På tal om bädda ner så bäddade jag ner mig själv i soffan inatt.
Vaknade med hemska magsmärtor!? Och illamående. Hej magsjuka tänkte jag först.
Gick på toa och tog även en hink utifall att.. Behövdes tack o lov inte användas men toan, där fick jag sitta ett tag.
Det var magsmärtor jag inte kände igen. Illamående (kan bero på stanken;) men inte magsjuke-känsla heller.
La mig i fosterställning i soffan. Somnade om. Nu är klockan snart 10, Wille och Tomas (som ska jobba natt) sover ännu, jag har fått sällskap av Kevin i soffan. vi startar söndagen med mys!
Ska kliva upp och känna efter om jag får i mig nå frukost, det borde inte vara nå problem, mår bra nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar