tisdag 5 juni 2012

C My Design

Håller på att lära mig Instagram på mobilen. Och tänkte lägga upp bilder på tavlor jag målat. Men då jag inte har alla på mobilen, så tänkte jag att jag lägger upp dom här på bloggen så kan jag spara ner dom på mobilen sen. Krångligt kanske? Jopp, men då det inte går, vad jag vet, på nåt smidigt sätt att bara koppla in en kabel och snabbt föra över dom från dator till mobil, (stort minus med iphone) så får man gå runt problemet på annat vis!
















Detta var inte alla. Men jag har noll ordning på alla bilder i datorn, måste styra upp det nån dag!

6 kommentarer:

  1. Du är så himla duktig!!!! Och tavlan på Wille är ju typ lik Neo :P Hur det nu går ihop :)

    Du borde verkligen ställa ut!!!

    Kraaaaam

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja konstigt att Neo är lik både wille och Kevin fast vi inte är blodsligt syskon. Blod är inte alltid starkare än vatten kanske? ;)

      Radera
  2. Haha, gillade din mening "om det är grönt för brudparet". Själv fick tröga, gravida jag tänka till. Vadå grönt? =) Till slut föll poletten ner!

    Jag tror också att det är lugnt. Jag kommer att köpa någon sorts kofta och en massa andra detaljer som trollar bort ännu mer vitt. Men jag kunde bara inte låta bli. Den är så fin OCH billig, med tanke på att jag inte vill lägga ut alltför mycket pengar på stora klänningar så var detta verkligen ett fynd! =)

    Vilka snygga tavlor!!
    Vad tar du för att måla en?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den var jättefin! Och det är så vackert med gravidmagar!
      Tack!
      Tavlorna som (oftast) är 80*80 har jag tagit 500:- för :)

      Radera
  3. Jessica Marklund6 juni 2012 kl. 19:28

    Guud! Vad duktigt du är! Superfina tavlor! :)

    SvaraRadera