tisdag 12 juni 2012

A-a-a-amazing!

New York var otroligt! Amazing! Resesällskapet var fantastisk! Och kul har vi haft med à lot of shopping!
Det är en resa som ska göras om!:))
(väntar på bilder från Maria och Anna som hade kameror med sig och inte en dålig iPhone som jag)

Kom hem igår. Ögonen tårades när pojkarna ropade "mamma" på Kallax.

Har jobbat idag 10-timmars. Men ju längre dagen gick desto ondare och hesare hals fick jag. Nu har jag ont i ena sidan av bröstet också när jag andas. Halsen är full av gult slem.
Känns nästan som att det är lunginflammation på gång. Men hoppas det vänder.
Ligger med fånen och en kopp varmt vatten med honung och halstabletter i. Vik hädan sjukdom!

Husmorstips tas tacksamt emot!

Imorn är "examen" för Wille. vi är alla lediga. Ska bli mysigt.
Nu ska jag bädda ner mig ordentligt.
Mer uppdatering kommer när bilder dyker upp:)

4 kommentarer:

  1. Så grymt ni verkar haft det!! Sjukt kul :D hoppas du slipper bli sjuk nu bara! Kram

    SvaraRadera
  2. Nej men har du oxå blivit sjuk, det där mögelhotellet alltså! Jag har klarat mig än så länge.. Jag har lagt in bilderna i datorn så jag tänkte lämna kameran till Maria så kan hon föra över bilderna. Hon kanske är bättre än mig på att skicka! ;)
    Hoppas du kryar på dig snabbt! Kram
    Förresten fick du min inbjudan till bloggen?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Yes! Jag fick din inbjudan! Fin blogg :)
      Jamen jag kollar med Maria om bilderna, hä blir bra! :)
      Kram!

      Radera
  3. åh jag vill veta allt om resan!

    SvaraRadera