söndag 3 juni 2012

New york packning

Nu är det inte länge till vi åker!! Jag måste packa, ska försöka packa minst 1 dag innan denna gången.
Vi har delat upp så vi har så lite grejer som möjligt på väg dit. Varför ta varsin plattång när man kan spara plats med att en person tar den och de andra lånar? Osv.
Så vi kan fylla våra väskor så mkt som möjligt på väg hem;)

Packningen på ditvägen:

1 stor resväska. 1 handbagage. 1 handväska.

Passet
Dollars
Visa-kortet
Visumet
Insomningstablett till flyget
Smink
Duschkräm
Adapter så jag kan ladda iphonen
Iphonen
Laddaren till iPhonen
2? Par skor
Reskläder
Lite sommarkläder

Update:
Får såklart inte glömma biljetterna!

Tandborsten
Rakhyvel

Packningen på hemvägen:

Samma som tidigare +

Kläder åt barnen
Kläder åt mig
Säkert något klädesplagg åt Tomas med;)
X antal skor
någon fin väska
Något från Victoria secrets
Smink/nagel grejs från sephora
Hårclips åt Edith om jag hittar något

Och säkert en massa annat jag inte vet ännu!

Har jag glömt något viktigt? Hojta gärna då!

5 kommentarer:

  1. Åh så jäkla kul ni kommer att ha det! Jag är avis som tusan!!!

    Sv: Vet inte riktigt vart de stod, jag var inte med :(
    Ang hamam, jag tror tom att jag råkade snudda vid massörens paket! Haha!

    SvaraRadera
  2. Och nu menar jag ju såklart att det var en olycka! haha!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahah, jamen han misstrodde (eller vad det nu heter) säkert inte!

      Radera
  3. åh himmel så skoj att åka dit och shoppa!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, vill du också vara en, vad var det du kalla det, modefitta?;) Du skulle ha joinat oss!

      Radera