måndag 23 juli 2012

Snälla, give me a life

Jag har tydligen inget när hela familjen är borta, inklusive hunden.
Känner mig rastlös så fort jag kommer hem. What to do? Huset är kliniskt rent. Ingen hund att ta en långprommis med. Inga barn att tjata på att gå tillbaka till sängen för femtielfte gången. Ingen karl att neka eller sätta på i sängen. Jag duscha igår, så känner mig hyffsat fräsch. Zappar mellan fb och instagram.
Jobbade första dagen idag på 3 veckor, det var kul, i vanlig ordning. Kändes dock väldigt ovant att inte åka hem direkt efter jobbet. Tog en middagsdejt istället med Eva på Challange uteservering. Det var nice. Vi hann med en prommis vid vattnet i stan, och surrade på, hon är bra hon Eva. Det vet du va?

6 timmar igår med städning av 4 kvinnor gav resultat. Idag har vi haft första husvisningen, därför fick karln, barna och hunden åka iväg igår för att inte skräpa ner. Själv vågade jag knappt röra mig i huset efter det.
Tanken var att dom skulle stanna borta till imorn. Men då knölen på Barbro har vuxit så mkt. så fick vi en akuttid imorgon kl.10.


Nä, ok, jag överdrev, jag har ett liv. Ett Hällwittes bra liv. Är bara ovan att vara hemma själv...
The Karlssons Family!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar