tisdag 10 juli 2012

Klubben

Vi befinner oss på klubben stugan sedan i fredags. Därför märks jag knappt av på min eller era bloggar. Vi njuter och mår!
Äter alldeles för mycket men rör oss en hel del också.
Någon som är sugen på en tennismatch? Bara komma hit nån kväll och utmana;)
Kajaker och en kanot har vi också tagit hit. Även metalldetektorn har fått följa med. Tyvärr ingen stor skatt funnen, men Kapsyler verkar vara populärt att skräpa ner stranden med.
Igårkväll blev det minigolf på havsbadet. Där dom förresten håller på att spela in en sån "vi bor på camping" serie för er som missat det. Jag har fått en förfrågan om att vara med. Ska jag dra på mig en röd baywatch baddräkt och springa likt Pamela Andersson över stranden men med lite mindre boobs?
Nja, tror ja hoppar det i år. Skulle vara så mycket annat som skulle guppa på denna kropp.
Somnade som ett barn (med barnen) igår kl.9, mör i kroppen efter drygt 10 timmar i säng. Men välbehövligt. Idag ska vi fixa vår middag på Jävre fiskecamping. Där är det extra kul att fiska då man inte kan misslyckas med napp;)

Har t.o.m lyckas bränna mig lite. Wohoo, lite färg på blekkroppen.
Nu en dusch!

2 kommentarer:

  1. Så underbart! Vi får semester på fredag så jag tycker att vi kan få till en dejt med våra karlar nån gång under semestern :) Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det måste vi absolut! Såg ditt sms om den 27, jag jobbar den veckan, men ska kolla om vi kan komma en sväng iaf :)

      Radera