fredag 13 juli 2012

Paintball

Som en gammal "paintball-fru" så kunde jag inte motstå att dra ihop ett lag då norrlandsserien kör en tävling i Piteå.

20 lag anmälda. Blandade erfarenheter. Men då detta är en seriös tävling så har nog alla spelat nån gång tidigare.
Men det hindrar inte oss.
För några år sedan var vi alla paintball-fruar med i en rookie tävling. Har för mig att vi kom 6 av 12?? lag. Barbros brudar hette vi då. (Jag har alltid blivit kallad Barbro av Tomas paintball-lag. Kan vara för att jag heter Barbro i mellannamn, eller för att minigrisen i Big Brothet för X antal år sedan hette så. eller för att vi har en underbar hund som heter Bitchiga Barbro. Jag tolkar det dom det första;)

Denna gång är vi bara 2 från gamla paintball-fruarna. Så har raggat in Carina, Kristina, ev. Jeanette och ev. Eva med kille.
Vårt namn är Barbros Bitches.

Jag och Carina passa på att träna när det var öppen träning på banan igår. Kan tyvärr inte säga att vi dominera, men kul hade vi!

Så den 21/7 smäller det! 80 paintballspelare vi ska spela mot.
Wish us good luck!;)

1 kommentar:

  1. Lycka till :):):)

    Haha, jaaa, ni får ta en break på fyra månader så kommer vi ikapp :P

    Kraaaaam

    SvaraRadera