tisdag 31 januari 2012

Resor

Jag drömmer mig bort till Malaysia, Vietnam, Thailand, you name it. Helst skulle jag velat vara där igår. Lutar mest åt Malaysia nu. Men jag är impulsiv, rätt som det är kanske vi hamnar i Kongo!? Eller lyxkryssning. Eller varför inte New York? Eller en weekend till Tallinn... Ja nu har jag ett ressug utan dess like.


Lånad bild. Google.

Jag får börja med Stockholm nästa vecka. Åker faktiskt ner mitt på dan på tisdag. Då hinner jag strosa på stan för en gångs skull. Möte onsdag.

Sen är det Stockholm i Mars igen, för utbildning. Men då ska jag unna mig en hel helg där med Vettan & Ida! Kommer bli grymt kul:)

Karln åker på fisketripp till Norge i Mars. Också hela familjen till Ammarnäs i April. Så mina resplaner om sisådär 2 veckor i Malaysia ryms liksom inte. Ännu. Men det kommer! :)

Men först ska jag se fram emot att ta ett vinglas eller två med dessa brudar i Sthlm:

Och såhär glad kommer jag säkert vara:


2 väldigt gamla bilder. Kanske sisådär 10 år gamla!?

4 kommentarer:

  1. Jag är lätt me på New York :))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja då har vi ju en som har lite koll också! :)
      Det skulle vara himlans kulatt åka ett tjejgäng, men det lutar nog åt London istället igen, så blir vi itne borta allt för många dagar från våra familjer.
      Men ni kommer ju åka på en till drömresa snart, så himla sweet! :)) Kram!

      Radera
    2. Hehe :) Jo, snart är vi där! Det ska bli såååååå underbart!! Längtar som bara den! Känns som att resa kommer i rättan tid :)
      Kraaam!

      Radera
    3. Ja, och ni är så värd den resan! Bilderna ser ju ut som paradiset om det funnits :))

      Radera