söndag 29 januari 2012

A new year! New possibilities!

Oj. Snart 1 år sedan jag bloggade "på riktigt". Förra året har varit fullproppat med nya intryck & upplevelser. Jag har haft den bästa sommaren på länge med massor av familjeaktiviteter och inte en massa byggande. MEN framförallt har jag lärt känna mig själv ännu bättre.

Tanken är att börja blogga igen. Det lär bli en gott & blandat-påse om allt från familjelivet, dagens outfit, tankar, mental styrka och hur det går för mig med min egna utmaning; att börja träna igen!

Family = Allt det vardagliga & om mina älskade barn.
Happiness = Positivt tänkande & mental styrka. Något jag tycker alla borde träna upp & underhålla. Det finns så mycket tänkvärt!
Fashion = Då jag jobbar heltid i klädbutik har jag en & annan outfit att visa. Kanske lite tips & trix dyker upp också.
Passion = Hä lät bara bra. Kanske passion för träningen? Eller för livet överlag?

Hur som haver ska jag försöka inspirera, informera och bjuda på mig själv & mitt liv!

Kramen!

6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Kul du tycker det är roligt! :) By the way, har inte kvar ditt lösen, tar gärna det igen om jag får? :) Kram!

      Radera
  2. Oj så roligt! Du är saknad! =)

    SvaraRadera
  3. Har saknat din blogg! Det ska bli kul att få följa den igen! Jag gillar verkligen din nya sida! :))
    Jag ska väl snart börja om igen jag med. Det kommer bli en del tränings inlägg. Vi kan inspirera och peppa varandra! Precis som jag sa till dig i torsdags så gav träningen mig en enorm styrka och kraft till många delar av mitt liv. Vi hörs snart vännen! Många kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack tjejen! Ja, jag vill gärna ha ditt nya? lösen när du börjar om:)
      Ja att träning kan göra så gott! Yes! Vi får peppa varann, men du är ju grymt duktig redan!
      Kram!

      Radera
  4. Välkommen tillbaka ! Du har varit saknad...

    ♥ ♥ ♥
    KRAAAM EVA

    SvaraRadera