måndag 29 mars 2010

Påskvecka

Först, Tack! För fina kommentarer om headern. Fick en bild i huvudet hur jag ville göra men blev inte riktigt så. Men det får duga för nu iaf.

Phew, har nu kopierat hela gamla bloggen och sparat den på Word. Över 660 sidor blev det. Men sparsam som man är (ok, inte i pengar) så ville jag verkligen ha kvar alla inlägg på nåt vis.
Tyvärr orkar jag inte spara alla kommentarer.

Annars har helgen bestått av jobb, fredagsmys och festligheter med go´mat från Golden. Otroligt kul att Elin våga sig på att hänga på med mig och MQ brudarna. Det var inte sista gången Elin:) Men gammal som man trots allt börjar bli så begav vi oss hem tidigt.

Påsken är på ingående och vi har bokat en stuga i Myrkulla lördag till måndag. Ska bli otroligt skönt att bara vara, gå i sin fleeceställ hela dagarna, ingen ström = ingen dator/TV. Hoppas på härligt väder så man vill vara ute så mkt. som möjligt på dagarna och somna gott uti en varm kamin på kvällen. Nice!

Idag vankas utbildning via jobbet och därefter nån timmes jobb. Imorn kunde jag ta ledigt så då blir det att kolla upp bröllopsutstyrsel till Tomas:)



Kram Carola

3 kommentarer:

  1. Din header är så grymt jäkla fin! Ser verkligen att det är ni! =)

    Såg föresten dig ute i lördags. Men det var så mycket folk på dansgolvet så jag tog mig aldrig för att gå fram och hälsa! =)

    SvaraRadera
  2. Det lät ju faktiskt riktigt härligt och mysigt att fara bort under påsk - fast - vårat sätt är också mysigt: Bli bjuden på middag tors, fre och lör :P Tänkte också höra om du kanske är sugen på att powerwalka imorgonkväll eller onskväll??

    SvaraRadera
  3. Ja det var riktigt kul att få hänga med och shakea dom lurviga, haha. Är oxå super sugen på att fara till stugan nån helg när det är fint väder och bara vara :-)

    SvaraRadera