tisdag 30 mars 2010

Fetto!?

Vill ju rentvå Tomas lite med att han självklart inte tycker att jag är fet. Ännu. Han bara förvarnar mig lite fint sådär att kan jag gå upp x antal kg på 1 månad, vars ska jag då hamna på 1 år? ;) Och jag förstår tanken. Så muffisen (muffinsen?) jag bakade idag har jag bara smakat lite från kanten... och lite "deg"... eller ok, ganska mkt. "deg" innan dem var klara. Men barnen slickade skålen mer än mig...

Idag har vi bokat kläder till Tomas på bröllopet. Det känns bra. Men ändå inte sådär hundraprocentigt bra som jag hade hoppas på. Det bästa var att dem hade västarna i samma åt barnen. Hur gulligt som helst!

Det vi hyr därifrån kostar mer än mina 2 klänningar tillsammans! Helt sjukt. Ok, skulle ju egentligen bara fått 1 klänning men ändå...


Lite påskpyssel

Wille koncentrerad på äggmålning.

Pappa Tomas ville verkligen också vara med på bild...











Älskar Kevins min på denna bild...

Alltså det här med bilder... Måste testas fram....
Imorn börjar Midseason rean på MQ. Så dags för sängen då man ska upp tidigt och märka ner det som är med!

Natti/C

9 kommentarer:

  1. Haha, söt min på Kevin :)

    SvaraRadera
  2. Ingen kan på fullaste allvar tycka att du är fet :) du är hur fin som helst!

    SvaraRadera
  3. Oh. Rea. Mina ögon ler när de ser såna fina ord. hahaha ;)

    SvaraRadera
  4. Hahaha...vilken söt bild på Kevin !!!
    Och det finns vissa likheter mellan far och son...hihi !

    ***
    KRAAAM EVA

    :)

    SvaraRadera
  5. Haha,ja men jag har också en fantastiskt dallrig mage!Det är nog endast träning eller kniven som hjälper verkar det som :)

    Påsken är fullbokad med grillning + övernattning hela dagen på fredag.Sedan grillning på dagen + fest lördag.Vad ska ni hitta på?

    SvaraRadera
  6. Nä nu är du ute å cyklar=) lite i alla fall.

    Vi bor i Öjebyn men efter Rågrinda du vet den gatan som går pallareellt med gamla e4.

    Vilken fin blogg du gjort! Supernice header.

    SvaraRadera
  7. Jag skriver texter till företaget där maken jobbar, jag kör lite frilans kan man väl säga. Kul, men stressigt. Det är bara informationstexter, inget som direkt ger utlopp för kreativt tänkande :P

    SvaraRadera
  8. Tack så mkt :)
    Nope jag är faktiskt utbildad lärare men såhär ett par år efter utbildningen kan jag känna att det var helfel val! Vikarierade bara ett halvår lite drygt, sen har jag suttit på callcenter men sa upp mig för ngn vecka sen.
    Jag har nog skrivit mkt hela livet så jag har övat upp mig lite :P Någon riktig journalist blir jag nog aldrig, men skulle gärna ägna mig åt att skriva krönior - och böcker :)
    Ska ni gifta er i sommar eller?

    SvaraRadera