måndag 29 mars 2010

Lilla vasaloppet & slisk

Oj, det slutade med över 660 sidor i Word av det jag kopierade från min gamla blogg... Jaja, då finns det kvar iaf.


Det här med att man inte skulle gå upp i vikt när man läst boken och slutat röka är bullshit! Iaf. för min del. Har aldrig vägt såhär mkt. förutom då jag var gravid och det verkar bara gå uppför..Sen att sambon inte är sen att kommentera det , att han bara vågar!? Så nu är det hej då slisk! Förstår inte hur ni gör alla duktiga som låter bli allt gotta. Jag avundas er! Jag har ju hela mitt liv kunnat äta precis hur mkt. slisk jag vill utan att märka en gnutta skillnad, men kroppen förändras och så är inte fallet nu. Men hur gör man då man inte tycker om nåt som heter nyttigt?


Blir nog inget Boden för oss imorn, utan vi börjar på Cinderella och kikar brudgums kläder. Spännande! Sen är det dags att styra upp tärnklänningarna & Willes & Kevins kläder också. Så imorn på min lediga dag blir det lite bröllopsfix och påskpyssel:)



Här kommer förresten bild på blivande "Hellner" & lillebror:





Love /C

11 kommentarer:

  1. Samma :) Gunde och Agneta =) Klockers!!!

    SvaraRadera
  2. Så fräck!! Jag tycker du ska äta ännu mer slisk bara för att jävlas tillbaka med honom ;)

    SvaraRadera
  3. Tack va gullig du är! :) dom brukar inte vara sena på att kommentera sånt, typiskt karlar, de tänker inte innan de öppnar mun :) Det är jätte svårt att sluta men allt gotta speciellt då man håller på att sluta med en annan vana. Jag tycker att du är jätteduktig som har klarat av att sluta röka! Var stolt över dig själv!

    Sköt om er! Kramar

    SvaraRadera
  4. Håller verkligen med! Vikten ökade nå så kopiöst då ja slutade röka. Har nästan gott så långt att ja funderar på att börja om... haha nä ska stå emot. Men ja är precis som du, gillar inte nånting som är nyttigt, så det är en utmaning. Efter påsk har ja tänkt sluta äta godis, får se hur det går med det!! /Anna

    SvaraRadera
  5. Såg nu att du hade kommenterat i min blogg=)
    Det var just det som var problemet, att jag jobbade på söndan. Annars hade det varit skojj med fest=)

    I påsk far vi till Anders och Bettans stuga i Malmisjaur, bara det är någorlunda väder, så det blir skönt, bara komma bort, ta det lungt, vara ute och allt sånt!
    Såg att ni oxå skulle till någon stuga, härligt! Hoppas ni får det underbart! kram

    SvaraRadera
  6. Thnx! :) Men det var grymt slitigt i början...Fii fan!

    Hörrö!Inte har du väl gått upp i vikt!?Du såg då lika spe ut som vanligt i lördags!

    SvaraRadera
  7. DU ÄR INTE STOR!!! Du är apfin. Och jag är lite avis.

    SvaraRadera
  8. Välkommen till blogspot :) Jag diggar din header!

    SvaraRadera
  9. Nämen har du en ny blogg nu?:)

    Haha, jadu du får väl göra det då. Men enligt Johan så ska hon inte få ha några pojkvänner så vi får väl se hur det går :)

    SvaraRadera
  10. Vad kul att fixa med bröllopet! Längtar tills man får börja med det..
    Och vilka söta pojkar i skidspåret!

    SvaraRadera
  11. Ja, man vet aldrig med bröllopet, beror på hur vi sk ha det, och hur vi har råd,är ju inte gratis tyvärr:(

    Med husplanerna går det sådär..Vi ska iaf sälja, men har en del att fixa först, men förhopningsvis är det klart för försäljning till sommaren någon gång. Bara hoppas att drömhuset blir till salu då, och att vi får detta sålt:)

    SvaraRadera