fredag 17 augusti 2012

Sorry

Det har blivit ett långt uppehåll från bloggande och läsa bloggar pga olika orsaker: har inte känt för det, har varit på resande fot, har umgås med nära och kära, har börjat jobba. Typ.

Vill säga tusen tack för omtanken från alla om Barbro. Vissa kan säkert tänka att "vadå, det var ju bara en hund".
Men nej, det var inte "bara en hund". Hon var mer än så. Sen går det såklart inte att jämföra med då min bror dog. Absolut inte. Men tungt har det varit och är fortfarande ibland.

Jag drömde en natt att dom hade gett henne för lite "sömnmedel" så hon vaknade upp igen. Och känslan går inte beskriva att få krama och klappa henne igen, kanske var det en sista hej då kram jag fick ge henne, fast i drömmen..?

Vi har iaf haft kul när vi varit på resande fot. Mer om det kommer nån annan dag.
Jag är mer aktiv på instagram om nån vill följa mig där. Carolakarlsson it is!

Adjö!

4 kommentarer:

  1. Sjukt fin bild på dig!!!
    :)
    Kraaaaaaaam

    SvaraRadera
  2. klart du ska med, jag säger till när jag ska fara nästa gång :)

    SvaraRadera
  3. söndag. om du kan. lite regn gör inget om det råkar vara det.
    eftermiddag nångång. tagga! :D :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Yes! Hejja hejja! Taggar! Taggar! Fast jag lär nog ta det lite lugnare än dig;)
      Drar kanske med mig nån fler?:-)

      Radera