söndag 23 januari 2011

Parodi på Brudparet Karlsson

Har äntligen tagit mig i kragen och laddat upp denna fantastiska video på "mig" och "Tomas" från delar ur våra liv.
Den spelades upp på bröllopet och vi garvade så tårarna rann.

Dom som stod bakom detta var bl.a; Brorsan, Steffe Ö & Sweg. Och säkert fler hjärnor, typ Cicci.

Sånt här betyder otroligt mycket för en. Och ni är underbara hela högen!
Tack!

Höj volymen så kan jag garantera att ni får er ett skratt!




http://www.youtube.com/watch?v=AuO-TegTHsU

(Om ni undrar varför vi riktiga karaktärer i slutet ser lite dumma ut så var det för att vi hade noll koll på varför dom ville att vi skulle vinka till kameran och säga hej, sen att jag vinkar som drottning Silvia visar ju bara att det finns en liten Queen i mig;)


8 kommentarer:

  1. 1000 1000 TACK för det kvällskrattet !!! Filmen är helt underbar...

    Jag lägger en länk till filmen på min blogg också...

    ***
    KRAAAM EVA

    SvaraRadera
  2. Hahaha! Va gulligt av dom att göra en film :-)

    SvaraRadera
  3. hahaha det där var riktigt kul!!!!

    SvaraRadera
  4. Jag har abonnemang hos tandläkaren så det var gratis tack och lov :) Annars vete fasen om jag har farit dit, är ju svin dyrt...

    SvaraRadera
  5. Hahahaha sååå roligt Carola! :D Och vilken fin grej! Och du, Ronny spelar ju så bra så man nästan kan tro att karaktären Carola är den riktiga Carola! :D

    SvaraRadera
  6. Haha har sett den flera gånger är så klockren alltså:) Puss på dig!

    SvaraRadera