söndag 16 januari 2011

The End?

Jag lever och mår. Har dock inte suttit vid datorn på snart 1 månad. Därav X antal olästa blogginlägg på bloglovin (så jag har inte ignorerat er med att inte kommentera, bara genom att inte läsa alls;) och icke existerande blogginlägg på min blogg. Har helt enkelt prioriterat annat. Via iPhonen och "boken" blir man ändå uppdaterad på mkt. Men roligast är ju irl.

Beroende på framtiden, får vi se om jag kommer fortsätta blogga.

Tills vidare vill jag än en gång uppmana (speciellt alla pessimister eller deprimerade där ute) att läsa Kay Pollak. Många kloka citat.

Kay Pollak: "Som man tänker - Så blir det."
Inte alltid förstås, men ni förstår säkert tanken bakom...

Love! /C

2 kommentarer:

  1. Neeeej, inte får du sluta blogga ju...

    Men känner du att du inte orkar så är det ju klart du ska sluta, men jag kommer sakna din blogg..

    Kraaaaaam! =)

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Jag vill tipsa dig om att vi precis har startat en portal över bloggar i Norrbotten på Facebook.com. Sidan heter Blogg i Norr och är till för alla som gillar bloggar från Norrbotten. Där kan du som bloggar bli upptäckt av nya läsare eller du som läser bloggar, hitta en ny favorit runt om i Norrbotten.

    Så Gilla sidan, registrera din blogg och tipsa dina läsare och vänner.

    Välkommen till Blogg i Norr: http://www.facebook.com/pages/Blogg-i-Norr/162067467161821?v=app_2344061033#!/pages/Blogg-i-Norr/162067467161821

    Med vänlig hälsning
    Sara Stenberg
    Blogg i Norr

    SvaraRadera